Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 19 januari 2011

Dag 19..

Detta är en full vedkärra (inte drucken, men fullproppad med ved)...


 Tomt pannrum!


Några timmar senare är pannrummet liiiite fyllt...


Två och en halv meter på bredden och ca en och åttiofem på höjden och två staplar senare är...



... kärran tom sånär som på lite småskräp som jag helt enkelt inte orkade ta tag i..

Känner att jag har en rygg och huvudet värker som fan...
Men veden är inne :)!!!

7 kommentarer:

  1. Ja nu jädrar kan det bli vår =)

    SvaraRadera
  2. Oh, så fint du har travat veden... ett arbete jag hade hos mina föräldrar ett tag...

    kramkram

    SvaraRadera
  3. Renée; Jajamen! Kärringar kan!!!!!!

    **************************

    Cattis; Konstaterar att det är tur att det finns väggar som "stöd" annars hade det nog fallit som ett korthus "hele skiten" *skrattar*...

    Kramen!!!!

    SvaraRadera
  4. Du är duktig du! Det är ett riktigt tufft jobb! Men så skönt att det är klart! Å de där flisorna på släpet borde du sopa ihop, om du orkar...bra tändved!

    Vila dej nu
    Kramar

    SvaraRadera
  5. hugan; Fick ihop ett par papperskassar och en halv kartong tändved innan jag gav upp det hela :)... Hade relativt ont på sluttampen, annars hade det nog inte varit en endaste liten sketen sticka kvar... Är man "Snål-länning" så är man ;)..

    Kram!!
    ******************************

    Jenny; He, he! Nåt sånt ;)!!!

    Kramelikram!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!