Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 25 januari 2011

Dag 25..

OM man somnar framåt ett på natten och vaknar klockan fyra och inte kan somna om blir dagen jäkligt låååång!
Har i alla fall bakat lite bröd och en omgång kanelbullar (fråga inte varför; har ingen aning!!).
Gått på autopilot och varit vansinnigt grinig hela dan. 
Ibland är det rätt bra att jag bor för mig själv mitt i skogens djup!
Är inget rolig alls när jag går omkring och muttrar för mig själv... 

Nu avgår jag!!

Och försöker sova tills jag måste ut och lägga på PF nästa gång..
(muttrar en massa fula saker om vedpannor i allmänhet och denna i synnerhet)

2 kommentarer:

  1. Se där ja, mjölet kom genast till användning! Nybakade kanelbullar skulle faktiskt inte alls vara så tokigt ;o}

    SvaraRadera
  2. Nina; Mailar genast över en påse ;)!
    Kram på sig!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!