Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 26 januari 2011

Dag 26...

Kallt!
Eldade länge igår, men det var bara 14 grader här när jag steg upp ändå.
Pannan orkar inte med när det blir mer än 8 grader kallt. Har konstaterat det förut och konstaterar det igen...

Ägnar mig åt självsuggestion idag :)...
Går det så går det!!!





Får välan tralla "Just idag är jag stark, just idag mår jag bra..." osv tills jag tror på det själv, he, he...
Skam den som ger sig!!!


4 kommentarer:

  1. =) ja sjung för full hals..

    Här hade vi minus 25 i morse,. o 16 grader inne.. för att vi är alldeles för snåla med värmen =)
    Vem fasen har råd att köpa pellets för uppåt 4 tusen i månaden =(
    inte vi =).. så här huttras det på
    Ha det..

    SvaraRadera
  2. BertaStina; Eldat hela jäkla dan och inte fan är det någon vidare värme här ändå... Har nog ungefär som du... Brrrr!

    SvaraRadera
  3. jag hatar med att frysa... kämpa på vännen.... kramkram

    SvaraRadera
  4. -25 igår och -6 idag imorron väntas +2. Ordning o Oreda.
    Knappt med sömn och en hel kväll kvar att jobba. Uppåt frammåt!
    kram!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!