Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 13 april 2011

Dag 103..

Ibland överträffar jag mig själv..
Ok; det händer inte ofta men ibland så..
Har putsat fönster...
.. på bottenvåningen.
Fast bara insidan.
Man ska inte överdriva :)..
Och så har jag lyckats stryka
.. sommargardinerna..
OCH hänga upp dom!
På bottenvåningen alltså...

Och så är fönstrena uppe OCH utsidan på dom här nere kvar att putsa på.
Och ett antal gardinlängder att stryka, förstås...
Jag älskar att stryka, jag älskar att stryka, jag älskar.........
Nej; hjälper inte med indoktrinering denna gången heller...
Det ÄR dötråkigt!!!!



Och nu är jag alldeles..

..schlutt!

Tror jag ska traska bort till sommargrannarna med en klänning som jag tror att fru sommargranne kan ha.
På mig liknar den inte en klänning längre...
Sorgligt! 
För jag gillar den!!!

Det är både för- och nackdelar med den här viktminskningen...
 

2 kommentarer:

  1. Avskyr oxå att stryka... Fast att sätta upp gardiner är relativt kul, speciellt om man har nya gardiner. Inte för att jag har det, jag använder mina gamla. Varför slösa pengar på sådant när man behöver så mycket annat... Ska ta ut medicin till hunden, 1700 spänn. Man nästan svimmar!
    Ha det gött, kram!

    SvaraRadera
  2. Renée; Här är det också gammal "skåpmat" som åker upp år efter år.. Det blir ju lite omväxling ändå.. Och så känns det så onödigt att köpa gardiner när jag känner att jag bara vill härifrån...
    Mecicin till djur är dyrt!!! Men vad gör man??

    Kramen tebax!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!