Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 5 april 2011

Dag 95...

Tillbringade förmiddagen i någon sorts dimma..
Bäst så, tror jag.

Skärpte mig framåt eftermiddagen och rasslade iväg in till stan för att byta


till sommardäck på Missilenbilen.
Ja; dvs jag bytte inte, utan "pojkarna" på verkstan fixade det hela medan jag satt och drack en kopp kaffe.
Service kallas sånt. Även om det kostade en peng.
Och så dividerade vi om dom där lyktorna fram på stackars bilen.
"Splittrad ljusbild" sa besiktningen sist, så det borde nog bli något slags byte av insatser och glas där.
På skroten kostar dom strax över tusenlappen. Styck. Väldans begagnade. Fanns nya för 1.350. 
Mycket märkligt!!
Hade för mig att man kunde tjäna på att handla på skroten.
I detta fallet vete fasen....

Ur led är världen!!!

3 kommentarer:

  1. Najs service där på "din" verkstad!
    Kaffe och allt... :))

    Men det var ett uselt dåligt "begagnat-pris" på dom däringa insatserna... *tumme ner*
    500 hade välan räckt?

    Kram på dej.
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Cattis; TACK; jag samlar :))!!
    Bamsekramen tebax!

    *******************'''''
    Jenny; Visst är det konstigt? Med priserna menar jag... Tyckte dom på verkstan också... Grubblar..

    Kramen till dig!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!