Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 14 april 2011

Förväntan...

Väckt klockan jättetidigt av telefonen...
Stackars sonen fick ringa två gånger eftersom den blivande farmodern inte fattade vad det var som hände...
Jag ÄR sömnig innan fem på morgonen :))...

Nu är barnbarnet på väg!!!!
Är orolig, spänd, glad, förväntansfull, allt i en enda röra!!!

Måtte allt gå väl och måtte det inte bli alltför påfrestande för lilla svärdotter J!!!
Här lär det bli hållna tummar och tår och många tankar idag!!
Herrejösses!!! Jag ska bli FARMOR!!! Livet är rätt märkligt ibland :))!!!
Men det har avgjort sina ljusa stunder!! Livet ;))!!!

6 kommentarer:

  1. oh, vilken rolig och underbar farmor du kommer att bli. Vilka upptåg ni ska hitta på... och många glada skratt kommer jag att få när jag läser om dem här.

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Cattis; Misstänker starkt att dotera har en poäng i att jag nog är ett något uselt farmorsämne, he,he... Men det hindrar ju inte att vi kommer att ha rätt kuligt ;))...

    Kramen!!

    SvaraRadera
  3. Skulle gjort detsamma, tidiga mornar är inte min stil... Lycka till nu till lilla barnbarnet!

    SvaraRadera
  4. Renèe; Misstänker att jag kommer att få "äta upp" detta resten av mitt liv, ha, ha... Att trycka bort sonen när han ska tala om att det är "barnbarndags"... Ja, herrejisses, så det kan bli...

    SvaraRadera
  5. Så spännande :-)

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!