Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 1 april 2011

Dag 91..


VILL INTE tänka på måndagen... Nej!! Inte alls!!
Alltså är det det som snurrar i knoppen...
Visst är det rent för jäkligt???

Har i alla fall bestämt mig för att försöka göra något slags nytta här idag.
Ute är det dimmigt och disigt och inget roligt alls, så jag kan ju lika gärna göra något slags "fuskstädning" (precis som jag någonsin gör på annat sätt, *skakar på huvudet*)... Bara för att försöka att *otänka*.. Tror nu inte att det hjälper så mycket.

Försöker verkligen att fundera på annat, typ ny bostad (kan ju vara lite spännande); pengar (nääää; stressande!!!);*måstehäxorsomboriskogenvaraensamma* (kommer fram till att nä; men det blir ofta så); varför sägs det ingenting om att det är alldeles stressande med hackspettar som inte får talgboll utan får nöja sig med solrosfrön. Han anfaller fönster och dörrar och allt som rör sig vid fågelmatstället...  Osv....

Äh; medger; jag är tröttare än trött och ledsnare än ledsnast...
Blir med all säkerhet en jäklig helg detta.
Önskar att jag slapp åka ensam på måndag, men inser att så blir det.
Visst har det med all säkerhet sina fördelar med att leva ensam, men gudarna ska veta att det finns en jäkla massa nackdelar också....

 
Lille Hugo

4 kommentarer:

  1. Synd att vi inte bodde nära, jag hade gärna följt med! Förstår om du mår dåligt just nu... Hoppas det går bra, KRAM!

    SvaraRadera
  2. Renée; Försöker trösta mig med att det är rätt beslut, för hans skull... Och att veterinären verkar vara en klok och medkännande kvinna.. Värt mycket i detta läget!! Och det är ju detta som är nackdelen med att ha djur... Men hur man resonerar så uppväger glädjen och kärleken man får från dom små ligisterna ALLT!!!
    Och du; bara erbjudandet värmer :))!!! TACK!!!
    Kramar tebax!!

    SvaraRadera
  3. Jag bor oxå för långt ifrån dig, men ni finns i mina tankar hela dagen (den dagen med ;))

    kramkram

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!