Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 16 april 2011

Dag 106..

Bara flyter omkring i tillvaron med ett fånigt leende...
Ibland kanske det är bra att jag bor som jag gör *gapskrattar*..
Räcker nästan med att sommargrannarna kliar sig lite i huvudet när jag traskar förbi på mina hundpromenixer...
Hyresvärdsfolket är här denna helgen, men dom tycker nog att jag är rätt märklig i vanliga fall, så jag tror inte att dom reagerar nämnvärt...

Vovvarna och jag skulle ut på långpromenad på eftermiddagen, men fick till Nalles stora förtjusning vända eftersom vi träffade på en JÄTTESTOR älg. Den så lite så där allmänt sur ut, så jag vågade inte gå förbi med hundarna. Man vet ju aldrig vad dom kan ta sig till. Varken älgar eller hundar *L*...
Nåja; Nalle var ju nöjd med att få komma hem.
Och i ärlighetens namn jag också. För fy attan vad det har blåst idag. Kallt har det blåst!!!
Men imorgon skulle det väl bli soligare i alla fall..
Och imorgon står nog inte älgeländet kvar. Så då kan vi kanske ge oss in i skogen och traska. Till Nalles fasa (förmodligen). Och Uffes förtjusning (med all säkerhet).
Men det blir någon slags rättvisa på det viset, ju!
Idag var det Nalles turdag och imorgon är det förhoppningsvis Uffes...

Och jo; jag har pratat med svärdotter J och fått höra lite ljud från barnbarn N idag också.
Inte sjutton trodde ni att jag skulle kunna låta bli att ringa? Väl??
Aldrig på tiden att jag trodde att det skulle kännas så här STORT att få barnbarn!
Men där ser man!!
Kan säkert vara nyttigt att upptäcka att saker och ting inte är som man tror alla gånger...
Borde ju veta vid det här laget att det bara är dumt att ha förutfattade meningar om saker och ting...
Och så kommer det ett barnbarn till i maj... 
Lika efterlängtat och välkommet..
Inser att i vissa lägen är jag allt rik som ett litet troll!!
(eller möjligen en häxa i skogens djup, he, he)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!