Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 28 april 2011

Dag 118..

Igår ägnade jag mig åt krattande...
Idag har jag..


..lite ont.
Vilket medför att jag har tid att..

 ..fundera över ett och annat.
Och detta medför i sin tur viss...



..brunnsvarning...

Så jag sluter mig till att krattande verksamhet är ganska förödande för sinnesfriden :)!
Skönt att ha den saken helt utredd!!

Och jag kan meddela att  gräddglass inte väger upp dom något dystra tankarna på framtiden...
Detta konstaterande är dock en liten ljusglimt, hur konstigt det än kan låta.
För det innebär att jag hade rätt!! För jag var ytterst tveksam till påståendet om denna läckerhet. För gott är det! Ibland!
MEN; gräddig glass uppväger INTE vissa saker! Så det så!!!
En sak till att lägga till handlingarna! Och det är ju bra!!

MÅSTE hitta en annan bostad... Detta är för tungrott för mig...
Och det är väl bara att inse att man inte blir yngre... 
(även om jag stundvis är otroligt barnslig till mina nära och käras förskräckelse, he, he)...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!