Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 26 april 2011

Dag 116..

Så var det gjort!
Klämmografin..

Konstaterar att det i vanlig ordning klämde och att jag i vanlig ordning hasplade ur mig dumheter så personalen garvade och skakade på knoppen...
Troligen stämplad som helgalen..
Vad det var jag lyckades röra till?
Nä ni!!
Det var så (hmmm) "privat" (och urdumt!!) så det har jag bara berättat för vännen K. Så hon fick ett gott skratt nu i eftermiddags... 
Det är så när man babblar fortare än man tänker.

Och inte köpte jag någon glass heller :(
Hade tänkt göra det..
För att testa om tesen jag läste om höll.
Jag hävdade att det gjorde den inte och tror trots att det hela är fullständigt otestat att jag har rätt.. Den håller INTE!!!
Sorry, hördu! Men så är det nog..
Jag är så där vansinnigt tråkig så jag har rätt nästan jämt.
 Och har jag inte rätt så har jag rätt ändå...
*Häxaniskogenlogiken* , du vet!

Och nu ska jag ta mig sjutton lägga ner för kvällen, för fy attan vad ont i skallen jag har!
Inser att jag borde en hel del som jag förmodligen kommer att få tampas med imorgon.
Eller en annan dag...
Men det får nog vara till då.
Finns säkert kvar en hel del görande till dess. En annan dag alltså....

2 kommentarer:

  1. Jag köpte glass som plåster på såren efter min underredsbehandling... Det var jag banne mig värd!
    Ps. Jag har inte börjat klämma ihop pattarna än men jag kan bara tänka mig att det känns...platt eller så?
    Hoppas dom har fått rätt form igen, man vet ju aldrig ;-)

    SvaraRadera
  2. Renée; Kan meddela att det känns - platt *asg*..
    Funderar på vilket som är värst... Och fasar för kallelsen till underredsbehandlingen. Men samtidigt är det nog bra att man får göra dom här undersökningarna... Hör väl till att gnälla som attan, antar jag :))..

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!