Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 18 april 2011

Dag 108..

Uppdraget slutfört!
Baby N hemma...
Och jag är alldeles förälskad i den lilla!
Sötare liten unge finns nog inte (säger ALLA mor/farmödrar, jag vet!!)
 Hon har lite temperament, tjejen. Hörde allt ett alldeles klart och tydligt "NEJ" när det inte passade damen att bli lagd på filten...

Och förälskad eller inte; trött är jag!!
Och fel körde jag!
På vägen UT från Skövde! 
Är rätt nöjd med att jag klarade att köra IN utan större missöden, he, he...

Imorgon drar jag iväg igen.
Till Ulricehamn...
Ska träffa M, som är en nyfunnen bloggvän. Vi ska gå och fika någonstans... Ska bli jättekul!! Särskilt efter det trevliga telefonsamtalet vi hade nu ikväll.. Helt klart en rolig och trevlig bekantskap!! 
Och så får jag nog passa på att handla.
O, så roligt (nje, men jag försöker intala mig det)...

Resten av veckan får nog gå i vilandets tecken.
Om inte f*n flyger i mig och jag flyttar på alla löven..
När nu ingen soulmate anmäler sitt intresse för dylika sysselsättningar..
Sicken miss dom gör!
Kunde ju kanske eventuellt erbjudit mig att fixa kycklingfiléer med limesås...
Stackars, stackars som missar denna kulinariska höjdare ;))!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!