Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 21 april 2011

Dag 111..

Mycket sittande ute i solen har det blivit idag!
Och ändå har jag hunnit städa av någorlunda!
Tänk vad lite sol kan göra!!! Energigivande!!!

Och inget farande till Blåkulla blev det..
Glömde ju att köpa raketbränsle och hårfärg..
Jo; hårfärg!! Till kattskrället!
Han är ju svart/vit och det går ju inte för sig..
Inte alls!
Svarta ska häxkatter vara :))!!!
Förresten är kaffekitteln alldeles puts väck... 
Ibland är väl allt alldeles ännavänt?!

Men hörni!

allahopa!!!

2 kommentarer:

  1. hoppas kvällen blev finfin fast du inte kom iväg på kvasten, själv fick jag hundarna med mig på min tur.

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Cattis; Jojomen! Fick ett roligt telefonsamtal, så jag skrattade duktigt! Nyttigt!!! Vännen H har skön humor!!!
    Och idag verkar det bli fint väder, så funderingar på att chocka omvärlden med bikiniinvigning och lite sollapande snurrar i skallen...
    Blir nog en bra helg, även om det blir väldans lugnt :))...

    Påskakramen, vännen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!