Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 8 april 2011

Dag 98..

Idag flyttas det runt på skiten i huset i skogen...
Ja, eller pågår något slags pälstuss/fjäderjakt i alla fall..
Fast mest ser det nog ut så här;


Fast sittandet blir liksom lite mer på sköna stolen vid datorn..
Konstigt att allt som innebär smitande från göromål som borde göras innebär internetuppkoppling...
Numera...
Förr var det böckerna som drog :)).
Ja, det gör dom nu med i och för sig... Just nu noveller av Anna Gavalda "Jag skulle vilja att någon väntade på mig någonstans"... Träffande titel, kan jag tycka! Kan i alla fall rekommendera denna lilla bok!

Inte konstigt att jag aldrig blir färdig med det jag ska här ;))!!
I alla fall kan jag meddela att tussilagoabstinensen är över för i år!!!


Nu är det bara "soulmateabstinensen" kvar att bota..
Och "nybostadabstinensen" och.........
 
Blir man någonsin nöjd, tro???

3 kommentarer:

  1. Har ni "redan" vår... Här är det inte det riktigt än...

    SvaraRadera
  2. klart du blir nöjd....
    ;)

    men jag förstår längtan efter soulmaten.... för den känslan att leva i tvåsamhet är underbar...

    kramkram

    SvaraRadera
  3. Renée; Nja; skulle nog vilja döpa om dom där första till "tuffilago" :).. Lite kyligt om nätterna ännu, men nog känns det att det är på g nu!!

    *****************************'

    Cattis; Vet du; innan sonen flyttade trodde jag inte att det skulle bli så in i vassen TOMT att bo ensam. Och aldrig, aldrig mer skulle jag ens fundera på en man i mitt liv (efter ett katastrofalt samboskap)... Nåja; är inte sämre än att jag kan ändra mig, ha, ha... Frågan är bara var han finns, den där soulmaten.. Eller om han fattar sitt eget bästa *skrattar*...

    Kramelikram!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!