Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 19 april 2011

Dag 109..

Vilket väder det är!!!
Solen skiner och det är riktigt varmt och skönt!

Och jag har varit i Ulricehamn och fikat med M (JÄTTETACK!!! Nästa gång bjuder jag :))!!).
Och som jag trodde är hon en mycket trevlig bekantskap..
Ibland har man allt tur, även om anledningen till att hon tog kontakt med mig var lite sorglig... Hon erbjöd sig nämligen att följa med mig när jag skulle åka iväg och "ta bort" Hugo... Och hade som väl var full förståelse för varför jag avböjde... 

Har i alla fall passat på att handla men glömde att införskaffa nytt raketbränsle och svart hårfärg till M-ett... Tänkte han skulle få vara häxkatt i år..
Nåja;  i värsta fall får han väl följa med som han är *skrattar*...

Och dom där bromsarna ni vet... ABS-bromsarna...
Dom funkar igen.. Lampan slutade lysa på hemvägen och när jag provbromsade hoppade Missilen kråka, precis som vanligt..
Jag blir inte klok på den bilen!!!
Snacka om att ha personlighet och egen uppfattning om saker och ting!
Undra på att jag tror att det är en "han", he, he...
Lika otroligt jättekrånglig som vissa män jag har haft kontakt med!!!
(Jepp; det var en känga till "någon"!!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!