Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 15 april 2011

Nu är jag minsann...

... både vimsig Uffematte OCH farmor!!!
Antagligen lika vimsig sådan *skrattar*!!

Min lilla sondotter föddes igår och vägde hela 3.880 g och är 52 cm lång...

Är så glad för att allt gick bra till slut!!
Och att svärdotter J och sonen klarade av det hela på ett så bra sätt!

Stolt och glad och ganska trött :))!!!

7 kommentarer:

  1. Renée; TACK!!! Det var attan vad mallig man kunde bli ;))... Trodde jag väl aldrig...

    SvaraRadera
  2. GRATTIS GRATTIS..!! Fram med stickorna nu o sticka en liten tröja =)

    SvaraRadera
  3. Hipp, hipp, HURRAAA!!! Vilken fantastiskt rolig nyhet :oD

    Undrar hur länge det kommer att ta för dig att landa..? ;o)

    SvaraRadera
  4. BertaStina; En av de (förmodligen) stooora bristerna jag har är att jag inte kan sticka, inte virka, inte sy... Katastrofalt illa :))... Äh; bara att hoppas att det finns bättre förebilder på annat håll... Farmor är ett hopplöst fall. Och rätt nöjd med det *flinar*...
    En tackar för gratulationer! *Knixar lite*

    *************************
    Nina; Tror du man gör det??? Landar...
    Men visst är det lite omtumlande..
    Inte blir det sämre av att det har bestämts att lillans andranamn ska bli "farmors"... STOLT är bara förnamnet!!!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Fast egentligen är det väl föräldrarna som ska grattas?! Annacarin

    SvaraRadera
  6. Annacarin; Visst är det det!! DOM som ska gratuleras.. Å andra sidan får jag ju en ny titel till visitkortet jag inte har, he, he...

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!