Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 2 november 2009

Orkar inte tänka...

... ännu mindre skriva nåt "klokt"...


Känner mig ungefär sån här och hoppas bara att ingen drar ur proppen...

Lider med min son och svärdotter, mer än jag riktigt kan säga (och ta in själv).
Man vill ju inte att dom man älskar ska behöva råka ut för såna här fruktansvärt svåra händelser.

Så jag ägnar mig åt att försöka hålla ihop.
Tror det är ungefär vad jag kan mäkta med just nu...

10 kommentarer:

  1. Vet inte vad som hänt, men skickar en stor tröstekram till er alla. Mia

    SvaraRadera
  2. Jag tänker på dig och sänder en tröstekram till er.

    Förstår att det hänt något hemskt, beklagar.

    Tusentals hårda kramar.

    SvaraRadera
  3. Jag tänker på dig (er) jättemycke måste vara en tuff tid nu för familjen
    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Usch goaste du, jag hoppas verkligen att det ordnar sig vad det än är.... sänder många varma kramar och tänker på både dig, sonen och hans flickvän och håller tummarna att det sker små små mirakel som kan hjälpa er på vägen. Största björnkramen, och du, du vet att du kan ringa när som helst om du vill prata va? Mamma har mitt nummer eller googla ;)

    /systerdotera Sandy

    SvaraRadera
  5. Sänder oxå en stor tröstekram till dej o tankar till din son o svärdotter...kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar om....

    SvaraRadera
  6. Åh, jag måste ha missat det där. Förstår inte vad det är som hänt. Men jag skickar en styrkekram :-)
    /Eva

    SvaraRadera
  7. Finner inga tröstande ord käraste du....
    Skulle bara vilja vara där hos dej och ge dej en stor varm kram.

    Jag säjer som Sandy. Du vet var vi finns, och du kan ringa när du vill på dygnet om du behöver prata.
    Och att något slags mirakel..någon slags "kraft" kan skänka den styrka och tröst som Ni nu behöver så väl.
    Hälsa dom och bara "var där"...

    Tänder mitt lilla ljus här vid datorn för er nu....
    Kram, Jenny

    (ja, du vet väl att jag har en ny blogg IGEN!??!? Jag är som jag är och jag har mina skäl.
    Välkommen in på:
    http://enterdelete.blogspot.com/)

    Du kan radera mina gamla adresser i din lista för dom e ju borta nu.
    Kram igen...

    SvaraRadera
  8. Sänder dig & de dina varma tankar & tröste Kramar Hälsningar Anniqua

    SvaraRadera
  9. Nej vad har hänt för eländigt nu??
    Vad kan jag göra för dej? Kära vän..
    Hoppas det känns att jag översänder de varmaste kramar....

    SvaraRadera
  10. Skickar över en kram till dig!
    *kram*

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!