Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 14 november 2009



Sickan hade denna låten på sitt inlägg idag! Lars Winnerbäck är ju bra! Texten är så där riktigt träffande... För vem fasen får ordning på sitt liv med alla förtretligheter som inträffar "hela tiden"... Tycker man/jag i alla fall...
Får väl ge dotera en poäng i alla fall. Hon har propagerat för Winnerbäck i flera år och envisa mamman har täppt till sina öron allt vad hon har orkat... Precis som MIN mamma gjorde när jag ville att hon skulle höra på T-Rex (och nu kan jag inse att hon hade rätt, för direkt lysande var det inte!!!).

Allt går igen...

9 kommentarer:

  1. Ja! allt går igen, antingen vi vill det eller inte, så är det bara ;))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tant Brun; Ja, och plötsligt känner man sig som om man var från stenåldern...

    Kramen!!!

    SvaraRadera
  3. Tack! Du har lärt mig nåt idag. Jag LYSSNADE på låten (det skulle jag inte gjort annars, hehe) och den var bra. Både text och musik. Trevlig röst också. Nu vet jag vem Winnerbäck är.

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Margus; Ja, alltid lär man sig nåt! Men i detta fallet ska nog Sickan ha berömmet, för inte sjutton hade jag lyssnat om inte hon hade haft den i sitt inlägg :-)!

    Trevlig helg till dig/er också!!!

    SvaraRadera
  5. Njaaaaa jag gillar inte Winnerbäck, okey texten var ok men det finns många texteer som är det. Sedan fick jag nästan migrän på videon till det hela. Tycker dessutom inte att han har så fin röst, men smaken är som baken delad & tur är väl det vore tradigt att lyssna bara på en artist hela tiden. Hoppas det smakade gott med kaffet & pepparkakorna. Kram Anniqua

    SvaraRadera
  6. Visst var den bra!!

    Ha en skön söndag!
    Kramen!

    SvaraRadera
  7. Anniqua; Visst är det jättebra att inte alla gillar samma sak, för då blev det bra tradigt!!! Och man är ju aldrig sämre än att man kan ändra sig... Så är det roligt när man upptäcker något "nytt" nån gång då och då...

    Är nog egentligen "allätare" när det gäller musik; det beror mycket på humöret vad jag lyssnar på...

    Kramen och var rädd om sig!!!

    *************************************

    Sickan; TACKAR för "tipset"... Hade nog aldrig kommit mig för att lyssna på just Winnerbäck om du inte hade haft den på din sida...
    Och Margus fick ju också upp öronen för den ;-)!

    Kramen och ha en alla tiders söndag!!!

    SvaraRadera
  8. Nope!! Håller med Anniqua till fullo här!!!
    Men lyssna Ni som gillar den....men jag tyckte faktiskt att både låt och röst var ...tummen ner.
    Sorry! Denna får Ni ha ifred för mej...Hahaha!

    Men det är roligt när man lägger in musik som man gillar för jag tycker det är spännande att lyssna till vad andra gillar bäst!
    Och ibland "klickar" det...(:

    Kram på dej en kulen natt som denna!
    //Jenny

    SvaraRadera
  9. Jenny; Man SKA inte tycka lika om allt!!! Hur sjutton skulle det då bli variation i tillvaron???

    Är ju förtjust i så många sorters musik; pappa lärde mig gilla storbandsjazz (melodiös jazz INTE tut-tut och var och en spelar sin melodi), mamma var Beatles-frälst... Inte konstigt att jag är lätt schizofren i mina musikval :-)!

    Kramen en kulen måndagsförmiddag (skitväder!!!)!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!