Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 18 januari 2010

Jisses, sicken dag!!!

Igår var det ju en sån där skön dag, gjorde inga överdrivna ansträngningar och dagen liksom bara flöt förbi. Det är säkert jättebra att ha såna dagar! I all synnerhet om det kommer en "tramsig" måndag efteråt...

Det som kan gå åt h-vete har gått åt h-vete idag...
Kan säga att ett antal katter ligger en aningens aning risigt till... Grrrrr !!!
Skulle tro att det hela beror på en viss frustration hos oss allihop när vi blir hänvisade till inomhusaktiviteter flera veckor i streck...
I bästa fall går det bättre imorgon!

Nu ska jag gå ut med min snälle Nallehund! Uffe är redan ute och inspekterar omgivningarna och ser till att det inte finns "farliga" individer här när matten och lillhunden kommer ut...
Han är allt bra att ha, Uffe ...



5 kommentarer:

  1. Tänk att det ofta är på måndagar som nåt skräp händer.
    Att bli nervös när det är fredagen den trettonde är löjligt.
    Det är mer befogat att bli nervös när man vaknar på morgonen och upptäcker att det är måndag igen.

    Vissa dagar skulle man inte kliva ur bingen.

    Hoppas du fick en trevlig promenix med vovarna iaf.=)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Ujujuj! Uffis e på krigsstigen, Pissarna!
    Ut och lek i snön nu, och sluta gå Matten eran på nerverna era pälsbollar!

    Spinn vackert i hennes knä och hon glömmer allt ont Ni lyckats med i dag!
    Lovar!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att du har Uffe!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas att tisdagen blev bättre!
    Tack för dina styrkekramar. De värmer och stärker mig enormt!
    KRAM!

    SvaraRadera
  5. bc owner; Ja, måndagar borde BANNLYSAS!!!
    Hundpromenader har konstigt nog en lugnande inverkan på mitt dåliga humör :-)... Tur att jag har dom små monstrena!

    Kram och var rädd om sig!

    *****************************

    Jenny; Om Uffe bara kunde koncentrera sig på kattuppfostran! Men han jagar hellre "den lede fi" som (enligt Uffe) bor i skogens djup... *suck*
    Vissa katter är svårförlåtnare än andra, kan jag upplysa om! När jag har kommit över det värsta ska jag (kanske) berätta vad den j-kla Lukas har gjort!

    Kramen söstra mi!!!

    *********************************

    imse; Jaaaaa :-)!!!!

    **********************************

    Annica; Njä... Ska försöka författa något slags inlägg senare! Ibland tror jag att jag borde gå i ide!!!

    Kramen, vännen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!