Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 17 januari 2010

Ovanligt lugn söndag



Insåg efter migränlördagen att en söndag i fullständigt lugn var av nöden tvungen...

Så idag har jag gjort som "Katten Gustav" och bara fixat det absolut nödvändigaste.


Djuren har fått sin mat och lite prat och kel i övrigt får allting bara flyta här...
Och, vet ni, det känns riktigt skönt!

Hoppas att ni också har en härlig söndag!!!




4 kommentarer:

  1. Du det låter som en välförtjänt söndag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart! En sån söndag har jag också, "bara-göra-sånt-jag-vill-söndag". Så just nu äter jag en bulle och dricker en mugg kaffe. För att jag vill.
    Härligt! :o)

    SvaraRadera
  3. Skönt med bara vila, det gör gott:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tur att det finns såna dagar!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!