Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 23 januari 2010

Solig lördag

Solen skiner och fåglarna kvittrar (åtminstone inomhus)...
Undrar lite om dom (fåglarna) tror att det är vår - redan.
Fast jag läste hos "bc owner" att hennes katt "marsar", i januari (?). Så det kanske är så att djuren VET att det är vår på väg?!
Bara att hålla tummar och tår för att dom i så fall har rätt ...
 
Ska ägna resten av dagen åt tumhållning!
 
Inte alltför ansträngande så här "dagen efter städandet före".
Nä,  om att städa tycker jag INTE.
Inte numera i alla fall.
 
Förr (innan ryggontet) kunde jag tycka det var rätt "kul" (nja, skönt när det var gjort) och då orkade jag ju, men nu... *pustar*.
 
Ska testa en ny (för mig) tarotläggning... På skoj. Inget ansträngande.

Ha en jättefin lördag!!!
 




8 kommentarer:

  1. Dina fåglar måste vara extremt lättlurade. Här var det 17 minus idag på morgonen!!! Annacarin

    SvaraRadera
  2. Annacarin; Jo, men solen skiner/har gjort i alla fall... Och jag VILL ha vår!!! Är så TRÖTT på snö och framför allt kylan... Och då gäller det att tro på vad sjutton som helst som kan "lätta upp" det hela.
    Det är svårt att lida av tussilagoabstinens. Tror det kan vara direkt farligt om det varar för länge ;-)!
    Ha det gott!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Du har något att hämta hos mig.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Bloggullet; TACK!!!
    Får fundera en stund på de där sju sakerna, he, he... VAD törs man avslöja???

    Kramen och var rädder om sig!!!

    SvaraRadera
  5. Jaha så hörde jag då av mig. Vad hände då disc krach på torsdag. In med mini datorn. Fick internet abstinens köpte ny dator (skulle gjort det ändå eter som min lillas dator krånglar) Hem för å fixa detta, då funkar inte kortet till windows7 in till stan för att uppgradera det, ibland hatar jag datorer. Men nu funkar det ;D Det där med våren jag har den senaste veckan hört ute fåglarna sjunga, mycket. Läser sedan i tidningen att det kommer mycket mera snö & efter det mer kyla suck suck: VÅREN var är du våra kroppar vill inte ha mera kyla fatta det. Detta blev en konstig kommentar men nu vet du att jag lever *asg* Kramen på sig i massor.

    Ps problemet med dator krach är ju att det blir ett himla letande efter sina favoriter Ds

    Anniqua

    SvaraRadera
  6. Anniqua; Bättre en "konstig" kommentar än ingen alls :-)!!!
    Värst vad datorerna krånglar överallt... Min har ju bestämt att jag inte får komma in på mitt konto, vilket gör att bilder och dokument är oåtkommliga. Tinas dator har fått något slags spel,och så din också...
    Undrar om det är kylan som knäcker dom också?
    Kallt är det och mer snö lär väl komma och trött som fasen är jag på detta vintrande...
    Nä; vi får väl försöka dansa vårdansen och se om det hjälper ;-)!

    Skönt att "höra av" dig!
    Kramen på sig och var rädder om dig!

    SvaraRadera
  7. Här snöar det och det gör mej glad ;) Vilken tur att jag gillar vintern då :D

    kvidderitt på dej!

    SvaraRadera
  8. hugan; Har för mig att nån gång i forntiden gillade jag också vinter och skidåkning, men det har jag förpassat låååångt in i innersta hjärnvindlingarna...
    När man inte kan åka varken skidor eller annat blir det jäkligt tråkigt med kyla och snö!
    Men jag förstår att du har jättekul och missunnar dig inte en sekund!!!

    Jättekramen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!