Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 30 januari 2010

Nej, minsann...

... helgen är INTE körd!!!

Har sagt ifrån om den där plåten i pannan och det skulle "väl" fixas till.
Så nu litar jag på att det blir gjort!

Kallt som sjutton (snarare -18 imorse!!! Too Cold) och Nalle strejkar.
Men å andra sidan vill inte jag vara ute så där himla länge åt gången jag heller, så det är inte så dumt att ha lillkillen att skylla på Belly Laugh...

Och imorgon fyller han år, lille Nalle...
Hela fyra stycken!

Och han får besök!!!
Inte av vem som helst, utan av min älskade dotter!
Valentine I love you sign
Något att se fram emot!!!
Coffee Drinker Ska ta en kopp kaffe till, sen får jag väl släääääpa ut Nalle. Uffe går själv! Han får väl i och för sig slääääääpa matten, men han är van, ha, ha!

7 kommentarer:

  1. Godt å ha noe(n) å skylde på for å slippe å være ute så lenge av gangen .. hihi ..

    Gratulerer til Nalle!!

    Klem!!

    SvaraRadera
  2. Ja nu är det fan i mig kallt!!!

    Bara korta stunder ute och ändå fryser man hela tiden

    Ha det kul med dottern och "Gratta" Nalle!

    Ha det bra.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Torilpia; Ja du; det gäller att passa på när det finns "offer" som inte kan försvara sig, he, he!

    Nalle tackar för gratulationerna!

    Är det lika kallt och eländigt borta hos dig?
    Brrr, jag FRYSER!!!

    Kram!!!

    *****************************

    Sickan; Har fått alldeles NOG av snö och kyla. Tror att jag har avverkat åtminstone tio års frysande nu...
    Hackar tänder bara jag tänker på att gå ut!

    Nalle tar tacksamt emot gratulationer! Han börjar bli lite mallig....

    Kram på sig och sköt om dig!!!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!!!
    Ja nu är det för mycke kyla. Du har väl inte blivit en isstaty hoppas jag ;(
    Vad kul att dotter kommer på besök. Det är ju inte varje dag är ju en bit att åka från Oslo. Hoppas hon stannar en stund ;D
    Å ge Nalle en Grattis kram från mig!!!!!!!!!
    Och hälsa Uffe att imorgon är det Nalle som bestämmer fniss (som om han skulle bry sig eller)
    Varma kramar till dig oxå & ha det extra trevligt nu. Med besök & trevlig födelsedag.

    Anniqua

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen Nalle. Imse

    SvaraRadera
  6. Grattis till Nalle och en VARM kram till dej!
    //Jenny

    SvaraRadera
  7. Anniqua; Jo, är så gott som genomfrusen vid detta laget...
    Brrr!

    Kramen!!!

    *****************************

    Imse; voff rau vov... (översättningen tror jag är; Tack lilla valpen) ;-)

    ***********************************

    Jenny; Nalle "bugar" och tackar :-)!

    Värmande kram tebax!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!